Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

edzio27, 8 lat temu
Silnik 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto posiadam od 4 dni i na jestem bardzo zadowolony. Po raz pierwszy usiadłem w środku jakieś pół roku temu, kiedy to przypadkowo zobaczyłem auto w salonie Lexus-Toyota. Od razu spodobał mi sie zadziorny wygląd uzyskany w połączeniu w białą perła i czarnymi felgami. Autko super ciche w środku, jeżdżąc delikatnie praktycznie wogole nie usłyszymy że pod maską jest 2.5 litrowy silnik benzynowy. Autko posiada bardzo wygodne fotele (zwłaszcza fotel kierowcy który ma sporo ustawień) i sporo miejsca w środku i na tylnich siedzeniach też nie brakuje miejsca.
Wrażenia
4,0
Silnik
Generalnie 2.5 litra w benzynie + 2 silniki elektryczne dają radę. Przy wysokich obrotach faktycznie wyje ale mnie to zupełnie nie przeszkadza. Nie kupiłem wysokiego, komfortowego i bezszelestnego suv-a po to żeby bic nim rekody do 100km/h. Rozmawiałem z kolegą (posiadacz BMW 330d 245KM) który jeżdził moją Toyota powiedział że jego BMW jest bez szans do ok 60km/h z hubrydą Toyoty.
5,0
Skrzynia biegów
Super, nie słychać żadnych przejść.
5,0
Układ jezdny
Dla mnie bardzo ok. Wiadomo na zakrętach trochę kołysze ale nie jest to BWM w sedanie które wchodzi w zakręt na rondzie przy 150km/h.
Komfort
5,0
Widoczność
Extremalnie super. Wysoka pozycja za kierownicąi spora przednia szyba przez którą widać wszystko.
5,0
Ergonomia
Generalnie wszystko pod ręką. Dużo schowków i trzymadeł na napoje + podwójny schowek w podłokietniku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bardzo szybko, po całym dniu stania w słońcu auto przy włączeniu od razu wieje zimnym powietrzem. Wydaje mi sie że to zasługa silników elektrycznych dzięki czemu nie musimy czekać na nagrzanie się silnika benzynowego do chłodzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Aż za nadto!
5,0
Wyciszenie
Eleganckie, chyba że korci Cie jeżdzenie radowe wtedy słychać wycie silnika benzynowego
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie brak info na ten temat.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myśle że bardzo optymalny wybór w tym segmencie cenowym.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting