Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

miszczu, 8 lat temu
Silnik 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu. Przede wszystkim spalanie jest niskie jak na tak duże auto. Świetne światła ledowe, dużo miejsca w środku, najładniejszy SUV.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo fajnie się wkręca na wysokie obroty. Nie posiada bezpośredniego wtrysku oraz ma hydraulicznie regulowane zawory. Idealny pod instalację gazową. Jeśli komuś nie jest szkoda, można założyć w ASO za 5,5k.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów działa precyzyjnie, lewarek jest na odpowiedniej wysokości.
5,0
Układ jezdny
Wchodząc w ostry zakręt nie czuje przechyłu samochodu. Samochód skręca i jeździ do przodu. Jak na SUV-a - całkiem nieźle :) Duże auto więc nie spodziwajnmy się sportowych aspiracji.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki jest świetnie. Olbrzymie lusterka boczne, kamera cofania dalej radę. Trochę słabo do tyłu.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima wydajna, podgrzewanie przednich foteli fajnie grzeje. Minus za brak podgrzewania tylnych foteli w momencie debiutu samochodu na rynku. Wiem że Toyota już pracuje nad wprowadzeniem podgrzewania tylnych foteli w czerwcu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190cm wzrostu, mogę usiąść sam za sobą i mam jeszcze sporo miejsca na kolana. Ogólnie bagażnik bardzo duży.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze. BMW czy Mercedes to nie jest, ale porównując do Toyoty Auris jest lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupowałem Toyotę Rav4 z myślą o montażu gazu. Jednak ten samochód nie zacheca do szybkiej jazdy (chociaż ma 9,9s do 100km/h). W trasie można spokojnie zejść poniżej 6,8 litrów, w mieście około 9litrów. Jestem mile zaskoczony spalaniem. Na 42 litrach udało mi się przejechać ponad 500km, a średnia spalania z pierwszych 1200km to zaledwie 8,7l. Wynik naprawdę jak na benzynę bardzo dobry. Spalanie w dieslu pewnie byłoby takie samo, ale mamy koło dwumasowe, turbine czego nie ma w benzynie. Jak zacznie na stacji robić się drogo to w ASO można zamontować instalację gazową za około 5000zł lub po gwarancji za 2500 w dobrej stacji gazowej. Jeśli chodzi o same auto to jestem bardzo zadowolony, świetne światła ledowe, dobre zawieszenie, snilnik nie wyje na autostradzie, jest cicho.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogłoby być trochę taniej! 140k za samochód tej klasy to jednak dość sporo. Szkoda, że Toyota wprowadzając silnik hybrydowy również podniosła cenę diesla aż o 3k PLN i to na rocznik 2015! Tak, tak drodzy Państwa z Toyoty. Wszystko widać :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Valvematic 152KM 112kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting