Jeśli komuś nie przeszkadza spalanie na poziomie 9-10 , to auto super - łatwe do zaparkowania ,wszędzie wjedzie i co najważniejsze jest niezawodne a do tego jescze pięknie się prezentuje.
Tylko jedna uwaga do tych którym bardziej podoba się wersja X (bez koła -177km) - od razu weźcie pod uwagę wymianę tych nieszczęsnych runflatów na normalne koła , lub poszukajcie egzemplarza już z normalnymi kołami.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik radzi sobie rewelacyjnie z tą masą, o wiele lepiej niż wersja 150 KM ( a miałem porównanie).Oczywiście po przesiadce z osobowego benzyniaka wymaga chwilowego przyzwyczjenia .
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No właśnie to spalanie , jak dla mnie jedyny mankament tego modelu ( - oczywyście po wyeliminowaniu tych nieszczęsnych runflatów ).
9 litrów po mieście w lecie a 10 w zimie to jak dla mnie trochę przy dużo. Choć podobno jak na ten segment nie jest jeszcze tak źle - nie wiem nie mam porównania . Spotkałem się jeszcze z teorią ,że \" trochę więcej płacisz przy dystrybutorze w zamian za niezawodność i święty spokój\" i coś w tym musi być - bo lepij mieć spalanie 9l/100 i niezawodość niż 6,5l/100 a przy każdej awarii oddajesz grube tysiące nie wspominając o nerwach.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez trzy lata użytkowania wymieniałem tylko oleje, filtry , żarówkę,klocki przód i dwa razy poduszki drązka stabilizatora - jest to najbardziej wrażliwy element na naszych drogach na szczęście kosztuje tylko 50 zł komplet
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
[l/100km]