Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 III MPV

Arczi, 15 lat temu
Silnik 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 70 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 III MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,92
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : olej
Przeniesienie napędu : Skrzynia biegów po 100tys
4,0
Całokształt
Wersja x System BSR runflat,to pierścień w kole który przy przebiciu opony pozwala dalej jechać z mniejszą prędkością do najbliższego serwisu.Dla czego w nazwie BSR Runflat występuje słowo Runflat skoro są tam zwykłe opony.Pewnie tak dla słabo zorientowanych Toyota wstawia PIC ludziom.Możesz nawet przejechać po policyjnej kolczatce i nic.Do tej pory wszystko brzmi pięknie.Niestety reszta jest KOSZMAREM.Gdy masz system BSR Toyota nie daje koła zapasowego na które jest miejsce w innych typach na drzwiach.W wersjach X drzwi są inne i nie można na nich zawiesić zapasu.Dodam tylko że opony BSR nie jest w stanie zdjąć/bez uszkodzenia pierścienia/ zwykły gumiarz.należy jechać do serwisu toyoty/tylko oni mają odpowiedni sprzęt do montażu tego typu kół.Czyli jeżeli planujecie wyjazd w piątek i jeżeli złapiecie po 18 gumę to jesteście ugotowani do poniedzialku do godz 10 /o tej godzinie otworzą wam serwis/.Zdjęcie i założenie opony w serwisie kosztuje 300zł sztuka.Nie żartuję.A więc zmiana kół z letnich na zimowe to 1200zł.Jeżeli zmienicie koła na inne normalne 17 które są dawane w tańszych wersjach Rav4 to musicie się liczyć 1/Wyświetli się bład z powodu braku czujników pomiaru ciśnienia w kołach/trzeba dokupić i zaprogramować je dodatkowo/.Koszt w serwisie około 3000zł 2/Brak wspomnianego miejsca na drzwiach na kolo zapasowe.Musicie zapas wozić w malutkim w RaVce bagażniku.Praktycznie połowa bagażnika zajęta. 3/Utracicie gwarancję ponieważ toyota zainwestowała w urządzenia do montażu tych kół i bez waszej pomocy inwestycja się nie zwróci.Niektórzy wpadli na pomysł dokupienia drugiego kompletu całych kół BSR w wersji zimowej.Za tę przyjemność w toyocie życzą sobie 5500 zł za koło a więć 22000.Rav w najdroższej wersji X kupowany na koniec roku potrafi kosztować 115000złWsztkim użytkownikom wersji X życzę przyjemnej podróży.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyspieszenie b dobre w zakresie 2000-2600.Przy niskich obrotach auto chwilę się zastanawia czy jechać czy nie.
5,0
Skrzynia biegów
Słaba 2.Słyszałem że po 100tys zdarzają się awarie.Ale na razie oceniam wysoko.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu doskonale,do tyłu źle.Ale w SUV tak już jest.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W modelch z silnikiem 177KM występuje fabryczna usterka.Auto spala duże ilości oleju.Serwisy w takim przypadku wymieniają tłoki i programują komputer.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 16V D-4D 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota RAV4 III

Liczba wpisów: 15

Toyota RAV4 III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota RAV4 III MPV