Silnik 2,2 o podwyższonej mocy do 150Kmwersja fabryczna . (wczesniej 136)
5,0
Skrzynia biegów
Najnowsza skrzynia autonatyczna 6-cio biegowa . W manualnych były problemy z głośnością i zmianą biegów stąd decyzja na automat . Wiekszosć jazdy to miasto i zmiany biegów i wyciskanie sprzegła po prostu męczy .Uwazam że automat to dobry pomysł lepszy od manualnej skrzyni .
4,0
Układ jezdny
Niedociągniecia zgłaszane w pierwszych egzemplarzach RAV4 III poprawiono (mieli na to 2 lata) Mam koła 18 cali i zwykłe opony a nie run-flat . Znikneła sztywnośc i problemy z ewentualną naprawą kapci w drodze .
Komfort
4,0
Widoczność
Mam zastrzeżenia ale czy w Suv-ie może być lepiej ? Kamerka cofania i parkowania rozwiązuje problem . Chyba dołoże czujniki cofania .
4,0
Ergonomia
Mysle że osoby wysokie o wzroscie ok 185 mogą nie być zadowolone . Niższe nie powinny mieć powodów do narzekań
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Zainwestowałem w profesjonalne wyciszenie w firmie car-audio . Koszt 2 tys zł . Efekt jak w BMW X5 . Było zdecydowanie gorzej choć jesli jezdzimy do 130 km/h da sie żyć .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie cisne jezdzę delikatnie i spalanie jest w granicach 8,5 miasto i 7,2 trasa .
Byc może spadnie jak sie autko dobrze dotrze bo ma 1200km
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
[l/100km]