Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 III MPV

gauczo, 15 lat temu
Silnik 2.2 16V D-4D 136KM 100kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 31 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 III MPV 2.2 16V D-4D 136KM 100kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie w ołączeniu z silnikiem stanowią fantastyczny duet dzieku którmu nawet najdłuższa trasa jest przyjemnocią.
5,0
Całokształt
To naprawdę świetny samochód dający dużą frajdę z jazdy. trzeba pamiętać że nie jest to terenówka a SUV, ale mimo to można sobie spokojnie pojeździć po umiarkowanym terenie. Fantastyczne prowadzenie na drodze, wysokie bezpieczeństwo i niezłe osiągi sprawiają że mogę śmiało polecić ten samochód wszystkim dużo jeżdżącym.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo elastyczny i świetnie sobie radzi z masą samochodu. Jest mało wrażliwy na obciążenie i wzniesienia.
4,0
Skrzynia biegów
Niezbyt lekko chodzi, ale biegi wchodzą bardzo płynnie i pewnie. Elastyczna (oprócz biegu 2 ;))
5,0
Układ jezdny
Fantastycznie trzyma sie drogi. Dodatkowa kontrola trakcji powoduje że czuję się w tym samochodzie bardzo pewnie w każdych warunkach pogodowych i na każdej nawierzchni. Oczywiście wysoka twardość zawieszenia to normalna \"cena\" za pewność i bezpieczeństwo prowadzenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki z przodu - normalka - trzeba się oswoić. Poza tym bardzo dobrze biorąc pod uwagę wysoką pozycję za kierownicą (bardzo przydatne na parkingach) i czujniki cofania (bez nich byłoby ciężko)
5,0
Ergonomia
Masa schowków, duży bagażnik. Chłodzony schowek sprawuje się świetnie. Trzy wejścia \"zapalniczki\". Napradę świetnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna klimatyzacja, świetnie działa automat. Zimą należy używać na początku jazdy \"dogrzewania\" i wtedy bardzo szybko się rozgrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ruchom siedzenia z tyłu i podłokietnik sprawiają, że można podróżować bardzo komfortowo na tylnej kanapie. Miejsca z przodu bardzo dużo. Kierowca ma pełen luz.
4,0
Wyciszenie
Diesel i twarde zawieszenie. Nie oczekujmy cudów. Ja twierdze że jest bardzo dobrze jak na tą klasę samochodu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo przyzwoite spalanie (6,5-7,0l w jeździe mieszanej). Co do kosztów utrzymania - nie jest to samochód tani w zakupie i w serwisowaniu, ale uważam że jest wart swojej ceny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest tani, ale się skutecznie \"odwdzięcza\" za wyłożone na niego pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych uwag. Nic się nie dzieje. Zresztą nie wyobrażam sobie żeby coś złego działo się w dzisiejszych czasach w fabrycznie nowym samochodzie. Nie rozumiem \"narzekań\" na spalanie oleju przez turbo diesle - przecież to w 100% normalne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skoro nie ma drobnych to poważnych tym bardziej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 16V D-4D 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota RAV4 III

Liczba wpisów: 15

Toyota RAV4 III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota RAV4 III MPV