Dobry diesel,elastycznosc b.dobra,moglby byc silniejszy jednak wystarcza w zupelnosci.
4,0
Skrzynia biegów
Podobnie jak poprzednicy 2 haczy.
5,0
Układ jezdny
Twardo ale jest to zwiazane z pseudoterenowymi wlasciwosciami Rav4.W terenie buja ale radzi sobie zaskakujaco dobrze.Wspomnaiana wyzej twardosc daje poczucie dobrej przyczepnosci i kontroli w czasie jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Kiedy sie siedzi sie wyzej mamy lepsza widocznosc,szczegolnie w deszczu.Tyl wiadomo - ciezko okreslic co mamy pod zderzakiem jednak na czujnikach i olbrzymich zwierciadlach nawet w Paryzu spokojnie parkowalem na wstecznym.
4,0
Ergonomia
Duza buda wiec na zewnatrz nie jest to Adam Malysz ;) .W srodku przyjemnie bez francuskiej kokieterii,powiedzialbym ,ze jest po niemiecku :) czyli wszytko tak jak trzeba,bez fajerwerkow.Denerwuja przyciski do obslugi komputera ale to szczegol.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super ale moglaby byc takze tylna,w zamian jest napwde duzy podlokietnik=schowek.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczajaca tym bardziej ,ze wiekszosc czasu jezdze sam.Z rodzina takze nie mam wrazenia ciasnoty.
5,0
Wyciszenie
osobiscie kocham diesle i nie wzialbym za cholere benzyny(tylko moje zdanie) wiec dzwiek silnika mnie nie razi w ogole.Podczas jazdy 160km/h na autostradzie spokojnie rozmawiam przez telefon.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przegladow jak to w ASO :),we Francji olej 120zl u nas 220zl w koncu Polska = bogacze podobnie z wacha.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ludzka rzecza jest narzekanie na ceny ;) .Mysle ,ze cena jest dobra bo inni producenci maja podobne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Lakier to jakas pomylka - strasznie sie rysuje (czarny).Wynika to z bezolowiowej farby czyt.ekologicznej polityki toyoty.Za darmo mi serwis poleruje jednak zawsze...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 16V D-4D 136KM 100kW
[l/100km]