Pewnie, ze wolalbym samochod o nieco nizszym srodku ciezkosci ale z drugiej strony polaczylem wysmienite osiagi drogowe z przestrzenia, ktora doceniam pakujac do samochodu rodzine.
Wrażenia
5,0
Silnik
Z nowym silnikiem o mocy 268 KM RAV4 staje sie jednym z najszybszych samochodow we flocie Toyoty. Moc i elastycznosc daje poczucie niemalze nieograniczonych mozliwosci przyspieszenia w kazym zakresie obrotow.
5,0
Skrzynia biegów
Pieciobiegowa autoamtyczna skrzynia biegow wyciaga z silika to co najlepsze przy niewielkim udziale kierowcy.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie nie jest wystarczajaco sztywne aby bez wahania pokonac kazdy zakret lecz daje poczucie komfortu w codziennej jezdzie.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczajaca dzieki wysokiej pozycji i sporej powierzchni szyb.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawde sporo. Szczegolnie duzo miejsca pozostawiono dla pasazerow z tylu i to przy zachowaniu 500 l przestrzeni bagazowej liczac do krawedzi siedzen.
4,0
Wyciszenie
Silnik wyciszony jest bardzo dobrze lecz przy wiekszych predkosciach daje sie we znaki szum oplywajacego samochod powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na pojemnosc 3.5 l srednie spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 9,5 l wydaje sie wynikiem wiecej niz zadawalajacym.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonala, zwazywszy, ze za oceanem samochod ten kosztuje polowe tego co w Polsce.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pozyjemy zobaczymy...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 V6 269KM 198kW
[l/100km]