Inne
: To nie wolkswagen, nie psuje się, pod warunkiem że się kupi japońskie auto w benzynie o normalnym stosunku pojemności do mocy a nie turbo 1,4 190 km.
5,0
Całokształt
Samochód po 9 latach i 280 tys.km przebiegu wygląda jakby wyjechał z fabryki (praktycznie niezużyty środek), a jedyną awarią jaka miała miejsce była regeneracja maglownicy koszt 520 zł z robocizną. Samochód spełnia moje oczekiwania, nie jest limuzyna oraz nie jest samochodem sportowym, ale jako samochód na co dzień użytkowany w lekkim terenie jest nie do zdarcia (tylko raz wymieniałem sworznie i końcówki). Dzieki CVT nie brakujue mocy na stromych podjazdach , nie potrzeba reduktora a spalanie na poziomie 8,5/10 to bajka ponieważ diesle więcej palą, po gorskich serpentynach wystarczy wcisnąć przycisk SPORT aby pojawił się banan na twarzy od 4tys obr. rakieta :)
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niezawodność 12/10
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0VVT-i Multidrive S 158KM 116kW
[l/100km]