Inne
: automatyczna skrzynia Multidrive S. Stosunkowo niewielkie spalanie jak na gabaryty auta, jego masę i napęd 4X4.
4,0
Całokształt
Ogólnie ocena dobra; auto kupione przy sporych namowach żony. Drugi raz bym nie kupił.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy spokojnej jeździe tylko szum opon; Przy ostrzejszej - robi się nieprzyjemnie głośno. Elastyczność niezła. Przycisk SPORT - nadaje autu wigoru.
5,0
Skrzynia biegów
Jest to najlepsza rzecz w tym aucie.
4,0
Układ jezdny
W mojej ocenie precyzyjny. Wyjątkiem są koleiny , auto zaczyna delikatnie pływać.
Komfort
4,0
Widoczność
Jęździłem wcześniej Xsarą Picasso - Rav 4 to ubogi Krewny w kwestii widoczności.
4,0
Ergonomia
Dobra.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa sprawnie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moich 190 cm. trochę mi tego miejsca brakuje. Ale generalnie do przyjęcia.
3,0
Wyciszenie
Jak w kwestii silnik powyżej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu miłe zaskoczenie. Zasadniczo pokrywa się z danymi producenta.
3,0
Stosunek jakość/cena
Co do plastików we wnętrzu to w wersji Prestige jest marniutka. Umocowanie tylnego pasa środkowego mało eleganckie. Jakość lakieru pozostawia wiele do życzenia - bardzo duża łatwość powstawania drobnych zarysowań. Brak gniazda USB - może źle szukałem? Brak reflektorów ksenonowych - żenada w aucie powyżej 130 000. Klapa komory silnika - bez siłowników- co za pomysł w tej klasie aut.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Fotel kierowcy skrzypi niczym stary tapczan. Bez włączonego radia nie pojeździ człowiek. Ale zbliża się przegląd - zobaczymy jak sobie Toyota poradzi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powaznych usterek brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0VVT-i Multidrive S 158KM 116kW
[l/100km]