Posiadam wersję benzynową i brakuje elastyczności na trasie przy wyprzedzaniu. Silnik lubi wysokie obroty wtedy mamy frjadę z jazdy. Spalanie w mieście 10,5 l i na te gabaryty i tą pojemność silnika to pozytyw.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
W ubiegłą zimę2009/2010-dużo sniegu napęd 4x4 radził sobie świetnie. Wysokie zawieszenie dało radę wjechać i wyjechać w spore zaspy. RAV4 to klasa SUV a nie terenówka. Wypad za miasto, las i polne drogi to żadna przeszkoda. Zdarzyło mi się jeździć po torfowisku i auto dało radę.
Komfort
5,0
Widoczność
Pozycja za kierownicą inna niż w osobówce. Siedzi się wyżej, lusterka boczne mają powierzchnię jak w autobusie za to duży plus. Czujniki parkowania pomagają bardzo. Jak w każdym SUV-e tylne słupki szerokie i widoczność w ich kierunku słaba.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 dorosłe osoby i dziecko w foteliku, duży bagaż na wakację się mieści idealne auto dla rodziny.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h przydałby się 6 bieg. Robi się głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa na plus 10,5/miasto i 8,5/trasa PB 95 okt. Niestety serwis drogi. Byle przegląd 1000 - 1500 zł, a gdyby coś poważniejszego się stało...Nawet za wymianę opon w stacji uniwerslanej jak widzą Toyotę to mają inne-wyższe stawki :(
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
38000 km i bez uwag, na to liczyłem kupując RAV4.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 152KM 112kW
[l/100km]