Na niskich obrotach super ale powyżej 3000 tyś
robi się głośno,elastycznośc : spodziewałem się
dużo lepszej przy technice VVTI.
ogólnie jesteśmy rozczarowani (auto żony)
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko O.K
gdyby nie ta wajcha jak w IKARUSIE było by idealnie.
4,0
Układ jezdny
Pewne zachowanie w każdych warunkach ale coś za coś, bardzo twardo do tego podskakuje na nierównościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonałe lusterka.
1,0
Ergonomia
Strasznie przeładowane przełączniki przy kierownicy jak dla mnie to porażka.
obsługa komputera podczas jazdy grozi tragedią,
brak podświetlenia przełączników szyb,lusterek.
Za takie niedociągnięcia ten samochód nie powinien
dostać homologacji,bo to wpływa znacząco na
bezpieczeństwo jazdy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się bardzo szybko.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moim wzroście 180 cm nijak nie znalazłem
w miare komfortowej pozycji krótkie siedziska,
minimalny zakres regulacji kierownicy,
z tyłu jest O.K przesuwana kanapa i regulowane oparcie.
3,0
Wyciszenie
Autostradą przy prędkościach powyżej 110 km/h
jest jeden wielki huk opływającego powietrza.
gdyby chociaż szyby były grubsze to może by to troche tłumiło a tak lipa!! szyby cieniutkie jak w maluchu.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie srednio około 10 litrów.
Koszty przeglądów to jakieś nieporozumienie (1500zł)
Posiadam Audi i przeglą w ASO to koszt rzedu 600-800zł a klasy aut i wykonania nie będę porównywał
bo to niebo a ziemia.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena o jakieś 60 tyś za wysoka.
A koszt przeglądów na poziomie serwisu Maybacha.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Falowanie obrotów
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 152KM 112kW
[l/100km]