zużycie paliwa przeciętnie,
ceny przeglądów/napraw bardzo drogie
np.wymiana tarczy sprzęgłowej, docisku i łożyska
to koszt ok.10.tys. zł.
ŚREDNIO DLA TEGO SAMOCHODU CO 40-50 tys.km.
w warunkach szosowych/miejskich.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TOTALNA PORAŻKA !!!
NIE KUPUJCIE TEGO AUTA !!!!
TO PRZEREKLAMOWANE G.....O !!!!
Po przejechaniu ponad 40 tys.km. tarcza sprzęgłowa, docisk i łożysko do wymiany. Jazda delikatna szosowa w cyklu miejskim. Koszt naprawy w serwisie fabrycznym 10.774,47zł.
Po wielkich pisemnych bojach z Toyotą Motor Polska (gwaranja Toyota daje na 100 tys. km.)zapłaciłem 9.435,35 zł. 2%rabatu udzielił mi salon samochodowy w którym ten samochód kupiłem i serwisowałem.
Obecnie na liczniku jest ok.110 tys. km. i WZMOCNIONA tarcza sprzęgłowa i docisk ZNOWU DO WYMIANY !!!
Mój staż:
Fiat 126p przejechanych ponad 80 tys.km.
Fiat 125p podobnie 80 tys. km.
Nissan Sunny ok.200 tys.km.
Honda Civic ponad 100 tys.km.
Opel Vectra prawie 150 tys. km.
18 lat podróży z przyczepą kempingową po całej Europie również w Alpach w żadnym z tych aut nie wymieniałem sprzęgła.
Podsumowując układ przeniesienia napędu w Toyocie Rav 4 to TOTALNY TOYOTOWY BUBEL TODAY, TOMMOROW itd.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V D-4D 116KM 85kW
[l/100km]