Przeniesienie napędu
: Skrzynia zmienia biegi o wiele szybciej niż się tego spodziewałem.
4,0
Całokształt
Samochód dobrze nadaje się w delikatny teren, jest też świetnym wyborem na zimę i do miasta - można "od strzału" wjechać na niemal każde miejsce parkingowe. Na drodze ze śniegiem ma tendencję do lekkiej nadsterowności, z racji niedużej długości. Spalanie oscyluje w okolicy 10l/100km w cyklu mieszanym, jeśli ktoś jeździ tylko po mieście to musi się liczyć z liczbami typu 11-12l/100km. Średnie spalanie w trasie powyżej 100 km można obniżyć nawet do poziomu 7-8l/100km. Minusem jest mały bagażnik, jest to raczej samochód dla dwóch, ewentualnie trzech osób. Samochód robi się głośny w okolicach 100-120km/h. Automatycznie dołączany napęd na 4 koła jest wygodniejszy w użytkowaniu niż dołączany ręcznie. Powiedziałbym że jest to samochód dla osoby młodej, daje radość z jazdy, jest wygodny i niezawodny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dość dynamiczny, ale ma apetyt na jakieś 10l/100km.
5,0
Skrzynia biegów
Byłe pozytywnie zaskoczony szybkością zmiany biegów, zawsze myślałem że stare automaty są bardzo powolne.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pomimo że z zewnątrz samochód wydaje się bardzo mały to w środku jest dużo przestrzeni. Mój znajomy (blisko 2 metry wzrostu) był zaskoczony że może się zmieścić bez problemu. Miejsca z tyłu jest dość dużo, o ile fotele są przesunięte maksymalnie w tył.
3,0
Wyciszenie
Samochód jest głośny powyżej 120km/h.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód dość dużo pali, jeśli nie założy się gazu trzeba liczyć się z kosztami.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]