Silnik
: wyższe zużycie paliwa niż myślałem, dziś zastanowiłbym się nas dieslem
Zawieszenie
: dość sztywne hałasujące zawieszenie
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
krótka piątka - powoduje, że przy wyższych prędkościach trzeba mocno kręcić obroty
3,0
Układ jezdny
jak dla mnie za twarde zawieszenie, spodziewałem się, że terenówka będzie lepiej amortyzować nierówności na drogach
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
butla LPG zajmuje miejsce w bagażniku i to sporo miejsca - ostatnio nie mogłem przez to włożyć małej zamrażarki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
zawieszenie hałasuje, powyżej 110 km/h silnik robi sie głośny z powodu krótkiej piątki
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy dość dynamicznej jeździe spala ok 15 litrów LPG średnio, choć było i ponad 17. Nie da się zejść poniżej 12 w trasie. Nie wiem, na ile może to miec związek z szerokimi oponami o profilu 235mm. Dodatkowo pobiera olej z lubryfikatora (potrzebny do smarowania ceramicznych zaworów) co kosztuje 1 zł/100km za olej plus 700 zł koszt lubryfikatora.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]