Samochód stworzony dla wymagającej kobiety. Z tym silnikiem i automatem nie trzeba o nic się martwić. Jak mówi mój mechanik silnik nie do zdarcia praktycznie bezobsługowy, super dobrana moc do tego auta, jest to auto bezpieczne nie prowokuje do szaleństw nie są straszne żadne dziury i krawężniki Nie warto kupować diesla - głośny awaryjne sprzęgło z kołem dwumasowym i wtryski, a w wersji benzynowej z automatem nie ma sprzęgła a silnik jest niezawodny Japończycy nie mają tradycji w budowaniu diesli i ucząc się od głównie francuzów powielają wadliwe konstrukcje.
5,0
Skrzynia biegów
Super skrzynia wybiera sobie przełożenia i jak pokazują rankingi skrzynie automatyczne Toyoty są najlepsze w tej generacji
4,0
Układ jezdny
mały minus to promień skrętu ale w porównaniu z innymi terenówkami nie odbiega od nich
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu trochę mało widać, ale lusterka duże pomagają
5,0
Ergonomia
Zważywszy, że auto nie wymaga poza wymianą oleju, klocków, i filtrów innych czynności obsługowych i jest niezawodne to poza kosztami paliwa możesz o nic się nie martwić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
z tym prestiżem nie widzę konkurencji w tej cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 3 lata i przejechane ok. 50 kkm nic się nie wydarzyło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]