Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 II

Peshet, 15 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 97 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 II 2.0 i 16V 150KM 110kW 2000-2005 - Oceń swoje auto
3,00
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : to chyba JEDYNY plus w tym samochodzie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : za częste prostowanie kierownicy
2,0
Całokształt
Młotek na kółkach - okropny hałas, kierownica hula w ręku, źle trzyma się drogi, szczególnie w koleinach, bardzo twarde sprzęgło i ciężko wchodzące biegi, nadwrażliwy na krawężniki układ kierownicy, mało miejsca w bagażniku(na \"zakupiki\" dla \"babeczek\" starczy - sorry że tak piszę, ale najwięcej zachwytu jest właśnie w komentarzach kobiet, a ten samochód pod każdym względem dla kobiety jest wręcz odstraszający. Nawet micrą, yarisem z ich mini silniczkami jeździ się przyjemniej, nissanem navarą też jest łatwiej sterować, a to niby taki wiejski topór na kółkach, do lepszych samochodów nie porównuję. Może lżejsze sprzęgło i jakiekolwiek wyciszenie pomogło by, ale ten układ jezdny...ja takiego więcej nie chcę.
Wrażenia
3,0
Silnik
mój silnik nie ma 150 koni
3,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą ciężko, z oporem, na 3 tys obrotów na 3 biegu - ok 60km/h, na 4 biegu 80-85km/h, setka na 5 biegu
2,0
Układ jezdny
Minusy: polecam jazdę w koleinach z prędkością 60+ i na innych nierównościach, cały damski zachwyt szybko wyparuje,zwłaszcza jak w rękach poczujesz hulającą kierownicę, a samochód zacznie \"odklejać się\" od jezdni. a co z tym sprzęgłem? od czego jest? od pompowania mięśni łydki? Raz na pół roku kierownica do wyregulowania. A plus tylko jeden - dobre hamulce
Komfort
5,0
Widoczność
tu jest dobrze
4,0
Ergonomia
tutaj nie ma niespodzianek, wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
za mały bagażnik
1,0
Wyciszenie
na pewno nie w tym samochodziku - na 3 tys/ob głośno, na 4 tys zagłusza radio, 100km/h na piątce, na 120 i więcej ryczy jak zwierze, z resztą więcej to nie za bardzo ze względu na zły układ jezdny. parę godzin takiej jazdy i głowa pęka, radio nie pomaga, a raczej stwarza dodatkowy hałas w tle. Pod tym względem samochód sprawdza się w mieście na małych prędkościach i obrotach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8.7-8.9 litrów w mieście, ale ja jeżdżę na obrotach do 3 tys. z powodu hałasu. Przy dynamicznej wysokoobrotowej jeździe może spalić 11-12l. Serwis w ASO, ceny z nóg nie powalą,oryginalne części drogie, ale prawie nic się nie psuje. Spalania w trasie nie pamiętam
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wystarczy jeden krawężnik i kierownica patrzy na bok - to ma być terenówka? nawet w samochodach osobowych jest pod tym względem lepiej
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
katalizator się zepsuł, 2,5 tys złotych w aso

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 II 2.0 i 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,50 zł
12,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 II