Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 II

Żółw, 9 lat temu
Silnik 1.8 VVTi 125KM 92kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 86 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 II 1.8 VVTi 125KM 92kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto spełnia moje oczekiwania, przestronne, wyższe niż typowe osobówki, na wyjazdy nad jezioro czy do lasu się nadaje, chociaż terenówką tego nazwać nie można
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutów jeśli chodzi o awaryjność. Daje się jednak odczuć że samochód był projektowany pod jednostkę 2.0, wersji 1.8 brakuje czasem mocy
4,0
Skrzynia biegów
Przyzwyczajony jestem do skrzyń manualnych Toyoty z lat 2000-2005, jak na ten silnik nie ma co wymagać dłuższych biegów, jest ok. Denerwuje jedynie blokująca się 1 gdy chcemy ją czasem wrzucić gdy pojazd jeszcze się toczy.
5,0
Układ jezdny
Nie ma na co narzekać, zawieszenie i układ jezdny mimo upływu lat bez zarzutów.
Komfort
5,0
Widoczność
Co tu dużo pisać - wyższe auto to bez porównania wyższy komfort jazdy. Niezbędna cecha dla wszystkich lubiących dojechać tam gdzie nie ma już asfaltu.
5,0
Ergonomia
Wersja 5-drzwiowa sprosta większości wymaganiom, bagażnik 410l (po złożeniu siedzeń 500l) to więcej niż potrzeba, dużo miejsca i duża pojemność to wygoda w dalekich podróżach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy dobrej eksploatacji klimatyzacja działa bez zarzutów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tyle miejsca dla kierowcy i pasażerów nie miałem dotychczas w żadnej osobówce.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie mogłoby być lepsze. Po 3000 obr/min praca silnika zaczyna być słyszalna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma co wymagać cudów, duże auto to i spalić musi więcej. Chociaż jak to z Toyotami, lubią łyknąć więcej niż inne marki.
4,0
Stosunek jakość/cena
RAV4 to bez wątpienia auto którego wartość spada baaardzo powoli. Ale przekłada się to na jakość. Wydane pieniądze na zakup zostaną zaoszczędzone na wizytach w warsztacie (a raczej ich brak)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy dobrej eksploatacji wszystkie drobne usterki można szybko i tanio wyeliminować. Najbardziej chyba cierpią amortyzatory i zawiasy bagażnika, który otwiera się na bok i obciążony jest kołem zapasowym
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak i nie zapowiada się na nic poważnego.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 II 1.8 VVTi 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 II