Jeżdże dopiero pół roku. Na razie jestem zadowolony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik elastyczny. Dobre przyspieszenia nawet na piątym biegu.
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów. Zapominasz że jest w samochodzie.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Trochę przeszkadza koło zapasowe na tylnej szybie. Większy problem to słupek bocznyod strony pasazera - szeroki ok. 40 cm. Ogranicza widoczność przy włączaniu się do ruchu (samochody nadjeżdżające z prawej strony). Ale siedzi się wysoko więc można się przyzwyczaić.
4,0
Ergonomia
W porządku. To samochód terenowy, więc pewne uproszczenia sa wskazane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera bez uwag. W tyle troszkę ciasniej, ale dla kogoś kto podróżuje przeważnie sam to żaden problem.
4,0
Wyciszenie
Kwestia uzywanych opon.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymieniłem na początku rozrząd. Pasek + rolka + napinacz = 200 zł. Na trasie spala 7,5 litra. Sam się zdziwiłem. W terenie nie sprawdzałem, ale myslę że około 9 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem ok. 21 tys. zł. Chyba założę gaz. Dla miłośników terenowych wypraw świetna sprawa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalona żarówka ( przez pół roku ).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik zaczął przerywać a potem był problem z zapaleniem. Okazało się że to wina założonego przez poprzedniego właściciela wyłącznika odcinającego zapłon. Wyłacznik taki jak przy lampce nocnej zaczął sie nagrzewać. Po usunięciu tego "wynalazku" żadnych problemów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 129KM 95kW
[l/100km]