Przeniesienie napędu
: napęd full time 4x4 przy automacie wspaniale się prowadzi
5,0
Całokształt
Mam wersję z automatyczną skrzynią biegów, nie ma możliwości wyboru takiej z listy. Nie ma lepszego auta dla mnie, właśnie takiego potrzebowałem. Właściwości terenowe ma dla mnie wystarczające w zupełności. Nie jestem zapaleńcem do topienia auta, ale w mojej łowieckiej okolicy wszędzie gdzie chcę to nią dojadę, niewysokie wzniesienia o dużym kącie nachylenia to żaden problem. Jakbym zainwestował w opony terenowe i lift ot i pewnie przez niejedno błoto by przejechała.
Wrażenia
5,0
Silnik
fajna, nie wysilona jednostka o wystarczającej mocy
5,0
Skrzynia biegów
automatyczna, nie można o niej złego słowa powiedzieć, można wyłączyć nadbieg (czyli bieg 4), można też przełączyć ustawienia skrzyni na dłuższe przełożenie co jest pomocne przy przyspieszaniu. Ponadto ma dwa biegi terenowe.
5,0
Układ jezdny
nie mam żadnych zastrzeżeń
5,0
Karoseria
auto ma 24 lata i jedyne co koroduje to tylne prawe drzwi mają w dolnym narożniku małe purchelki
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność jak w kiosku w każdą stronę widać dobrze, może dla wybrednych tylne koło na klapie przeszkadzać patrzeć w tył
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, wszystkie szyby elektryczne, klimatyzacja
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu osoby powyżej 190 cm mogą mieć problem z wygodnym usadowieniem się
5,0
Wyciszenie
nie spodziewam się lepszego po aucie z tych lat
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
typowe serwisowanie
5,0
Stosunek jakość/cena
teraz auta w tym stanie można kupić za 13-15 tysięcy a one posłużą dłużej i lepiej niż niejeden miejski samochodzik
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 129KM 95kW
[l/100km]