Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Proace City Verso Long

Kuba1b, ponad rok temu
Silnik 1.5 D-4D 131KM 96kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 47 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Proace City Verso Long 1.5 D-4D 131KM 96kW od 2019 - Oceń swoje auto
3,64
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : ważne że działa
Karoseria : może być
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : za miękkie , buja na zakrętach, na prostej przy wietrznej pogodzie lepiej nie przekraczać 80km/h
Układ elektryczny : to w końcu francuz
3,0
Całokształt
Auto jeździ jak każde inne , na plus : przestrzeń w aucie ale w Doblo też to było a nie bałem się o przechył na zakrętach podczas wietrznej pogody, zawieszenie za miękkie , silnik też bym założył z fiata , tyle samo koni ale pojemność robi swoje . Skrzynia automatyczna działa poprawnie lecz potrafi szarpnąć przy redukcji w dół. , zainstalowane łopatki przy kierownicy pozwalają na płynniejsze wyprzedzanie ale bardziej to gadżet. Dając do tego auta 2.0 Hdi i troszkę sztywniejsze zawieszenie wyszłoby naprawdę dobre auto , oczywiście pomijając ciągłe usterki elektryki - ale to już urok francuzów. Czy kupiłbym ponownie to auto , patrząc na to co jest u konkurencji w podobnej cenie nic nikt nie produkuje a na mercedesa za 70 tys więcej nie uśmiecha się wydawać więc pewnie tak.
Wrażenia
4,0
Silnik
jakbym mógł wybrać to wersja 2.0Hdi dodałaby mu pewności siebie na trasie , ten zaczyna słabnąć powyżej 100km/h , jadąc 120km/h autostradą zapomnijcie o płynnym wyprzedzaniu.
3,0
Skrzynia biegów
automat szarpie chwilami i ciężko go wyczuć przy dynamicznym ruszaniu nawet po 2 latach potrafi zaskoczyć na minus
5,0
Układ jezdny
można zawracać prawie że w miejscu , parkowanie na zatłoczonych parkingach miejskich nie sprawia żadnych problemów
4,0
Karoseria
ładna, dużo plastików ale takie mamy czasy
Komfort
5,0
Widoczność
duża szyba z przodu i kamerka na tył , nic więcej nie potrzeba
3,0
Ergonomia
podatny na boczne wiatry bardziej niż konkurencja ,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
na plus osobny nawiew dla pasażerów w drugiej linii siedzeń
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
za mało miejsca dla kierowcy na nogi ( głównie prawa strona) konsola centralna mogłaby być węższa .
4,0
Wyciszenie
do 80km/h daje radę , powyżej już przeszkadza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie na gwarancji są naprawiane wszystkie usterki ale patrząc na częstotliwość to jest auto typowo lizingowe , po 3 latach oddać i wymienić na nowe
3,0
Stosunek jakość/cena
kiepska , gdyby cena tego auta w ful wersji zamykałaby się w 110 tys zł to byłoby do przyjęcia . ale dwa lata temu powinien kosztować 79 tys.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za dużo usterek w ciągu 24 miesięcy, to denerwujące po aucie za tyle kasy należałoby się spodziewać troszkę lepszej jakości , szczególnie jak nalepiają na to znaczek toyoty.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
póki co bagażnik się nie otwiera , ASO podejrzewa przyciski/klamki od klapy bagażnika ( klapa i szyba mają osobne klamki raz działa szyba , a raz bagażnik, ale częściej trzeba wyciągać zakupy przez boczne drzwi .

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 D-4D 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Proace City Verso Long