Samochód do codziennego użytkowania. Auto lodówka. Otwierasz i jedziesz. Zawsze działa.
Wrażenia
4,0
Silnik
Świadomie kupiony już jako trzeci Prius. Po dwójce i trójce. Czwórka jest samochodem dojrzałym ale nie idealnym.
5,0
Skrzynia biegów
Lubię Cvt. 90 procent to jazda po mieście. Ta skrzynia jest do tego idealna.
5,0
Układ jezdny
Auto trochę wychyla się na zakrętach.
Ale jest wygodne.
3,0
Karoseria
Cieniutka. Jak to Toyota. Daleko jej do pancernej blachy Volvo.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód o boki idealna widoczność. Tyl gorzej. Ale jest kamera cofania i jest ok.
5,0
Ergonomia
Toyota jak Golf. Prosta i intuicyjna w użytkowaniu.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przez ustawienia eco jest słabiutko.
Zawsze muszę zmienić na standard. Inaczej szyby zimą są zaparowane.
W moim starym V70 to nagrzewanie było rewelacyjne. Chłodzenie też. Toyota wstawiła chyba suszareczke z najniższej półki. Szkoda.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj Prius jest mistrzem. Wygodnie i dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Jest ok. Można nawet przy 140 dobrze rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]