Silnik
: Problem z wyciekami układu chłodzenia do wydechu, wywalona uszczelka pod glowica
3,0
Całokształt
Ogólnie fajne auto jednak po ok 300tys km czar niezawodności Toyoty znika.
Wrażenia
3,0
Silnik
Nawet dynamiczny, nie wyje za mocno, problemy z silnikiem zaczynają dzac się po ok 300tys a nawet i wcześniej.
5,0
Skrzynia biegów
Jak narazie "pancerna "
4,0
Układ jezdny
Zdecydowanie lepiej niż prius 2 i 3, ładnie pokonuje zakręty.
4,0
Karoseria
Stylistyka auta jednym może się podobać innym nie
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok, aczkolwiek przez tylnia szybę słabo widać
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja na klasę auta kompakt jest ok
2,0
Wyciszenie
Jest głośny, nie pomogły nawet specjalnie maty wygłuszające w drzwiach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o paliwo to jest ok, naprawy tanie nie sa
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli chodzi o drobiazgi to raczej nic się nie psuje.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1.Uszczelka pod głowica koszt 8tys zł przy przebiegu 380tys
2. Środkowy układ wydechowy do wymiany poprzez wyciek plynu chłodniczego poprzez wymiennik ciepla w wydechu, auto strasznie dymiło na biało- koszt ok 10tys zł z wymana
-przy przebiegu ok 250tys
3 chłodnica do wymiany po ok 150tys bo przeciekala koszt z wymana 3tys zł
4 do tego łożysko w kole , rozlany tylni amor, łączniki stabilizatora tarcze hamulciwe - to w sumie można uznać jako części eksploatacyjne
Kupiłem priusa z myślą że auto będzie niezawodne i spokojnie nim można zrobić 500tys-600tys a niektórzy z tego co mówił to nawet milon ok i nic - chyba można to sobie między bajki włożyć.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]