Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Prius II

KierowcaPTB, 4 lata temu
Silnik 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 236 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Prius II 1.5 VVT-i 78KM 57kW 2003-2009 - Oceń swoje auto
3,64
11% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Kupić auto krajowe od niby prywatnej osoby z niby małym przebiegiem... to strzał w kolano... na bateriach była wstanie przejechać 1200m sprzedawca twierdził że to przez to że zimno... auto kupiłem w listopadzie A prawda jest taka że wpierw silnik po 6tyś km miał problemy A chwilę po nim baterie padły. Albo trafiłem na oszusta albo na zajechany model albo te auta po 200tyś km muszą mieć remont silnika i wymianę baterii
Wrażenia
3,0
Silnik
Kupić auto krajowe od niby prywatnej osoby z niby małym przebiegiem... to strzał w kolano... na bateriach była wstanie przejechać 1200m sprzedawca twierdził że to przez to że zimno... auto kupiłem w listopadzie A prawda jest taka że wpierw silnik po 6tyś km miał problemy A chwilę po nim baterie padły. Albo trafiłem na oszusta albo na zajechany model albo te auta po 200tyś km muszą mieć remont silnika i wymianę baterii
5,0
Skrzynia biegów
Działa nawet dobrze
4,0
Układ jezdny
Jest ok
4,0
Karoseria
Delikatna
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłu straszna
5,0
Ergonomia
Sporo schodków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z miejscem jest ok
3,0
Wyciszenie
Moim znadniem kiepskie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupić auto krajowe od niby prywatnej osoby z niby małym przebiegiem... to strzał w kolano... na bateriach była wstanie przejechać 1200m sprzedawca twierdził że to przez to że zimno... auto kupiłem w listopadzie A prawda jest taka że wpierw silnik po 6tyś km miał problemy A chwilę po nim baterie padły. Albo trafiłem na oszusta albo na zajechany model albo te auta po 200tyś km muszą mieć remont silnika i wymianę baterii
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupić auto krajowe od niby prywatnej osoby z niby małym przebiegiem... to strzał w kolano... na bateriach była wstanie przejechać 1200m sprzedawca twierdził że to przez to że zimno... auto kupiłem w listopadzie A prawda jest taka że wpierw silnik po 6tyś km miał problemy A chwilę po nim baterie padły. Albo trafiłem na oszusta albo na zajechany model albo te auta po 200tyś km muszą mieć remont silnika i wymianę baterii
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupić auto krajowe od niby prywatnej osoby z niby małym przebiegiem... to strzał w kolano... na bateriach była wstanie przejechać 1200m sprzedawca twierdził że to przez to że zimno... auto kupiłem w listopadzie A prawda jest taka że wpierw silnik po 6tyś km miał problemy A chwilę po nim baterie padły. Albo trafiłem na oszusta albo na zajechany model albo te auta po 200tyś km muszą mieć remont silnika i wymianę baterii
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kupić auto krajowe od niby prywatnej osoby z niby małym przebiegiem... to strzał w kolano... na bateriach była wstanie przejechać 1200m sprzedawca twierdził że to przez to że zimno... auto kupiłem w listopadzie A prawda jest taka że wpierw silnik po 6tyś km miał problemy A chwilę po nim baterie padły. Albo trafiłem na oszusta albo na zajechany model albo te auta po 200tyś km muszą mieć remont silnika i wymianę baterii

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VVT-i 78KM 57kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Prius II 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Średni koszt przejechania 100 km
22,50 zł
5,0
l/100km
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Prius II