Silnik
: 10 s do setki z silnika 1,5 przy tej wielkości auta i automatyczniej skrzyni!
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Witam. Fajne ,ciekawe auto . Świetne osiągi do 100km/h .Zadziwia kolesi z niemieckich turbodiesli.Świetne nagłośnienie JBL . Najlepsza w
hybrydzie jest nie tyle oszczędność co zadowolenie z ciszy i relaksu płynącej podczas jazdy.Spalania naprawdę rozsądne jak na automat tej wielkości 5-6 litrów . Maksymalna pomoc systemów elektroniki w jeździe .Polecam dla ludzi spokojnych i opanowanych ,ponieważ reszta użytkowników naszych dróg będzie udowadniać sobie ,że hybryda to auto które nie jeździ.
Jak dla mnie świetnie zrobione auto,wygodne dobrze trzymające w zakrętach z dobrym wyposażeniem ,ciekawe.Dobra japońska robota!
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście spokojnie poniżej 5 litrów w trasie przy prędkościach 130 km/h poniżej 6 .Wymiana oleju co 10000 km 4 litry . Przy niskiej awaryjności koszty użytkowania zadowalające.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzyła się usterka elektroniki ,ale udało się ją szybko i w miarę niedrogo usunąć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VVT-i 78KM 57kW
[l/100km]