Inne
: System audio JBL (9 głośników), wyciszenie.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra współpraca silnika spalinowego z elektrycznym.
4,0
Skrzynia biegów
Do miasta rewelacja, teraz stanie w korkach to przyjemność. Na trasie przy prędkościach ponad 140 km/h szału nie ma.
4,0
Układ jezdny
Jak wcześniej - do miasta idealnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu widoczność trochę ograniczona, ale da się przeżyć.
5,0
Ergonomia
Niemal wszystkim da się sterować z kierownicy. Dobrze działają komendy głosowe (po angielsku).
Duży dotykowy monitor (obsługa audio, nawigacji, klimatyzacji, telefonu, informacja o spalaniu i baterii)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca na tylnej kanapie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichutko. Przy pedale w podłodze silnik trochę wyje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto przy dynamicznej jeździe (klima, światła) - 6,2
trasa 120-140 km/h (klima, światła) - 5,5
...tylko przegląd w ASO po 90.000 km około 2000 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód używany można kupić w rozsądnej cenie.
Nowy - za drogi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VVT-i 78KM 57kW
[l/100km]