Auto, które nie wie co to problemy z korozją, z silnikiem, ze skrzynią, no i w ogóle jak na starą dobrą Toyotę przystało - wsiadasz i zawsze jedziesz!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik całkowicie bezproblemowy - na łańcuch rozrządu, oleju wchodzi niespełna 3 litry, przy moim przebiegu (około 220 tyś.km -2001 rok) nie bierze grama oleju, nie ma wycieków, żadnego dymienia, itp. a zalewany jest Mobilem 5w30
5,0
Skrzynia biegów
Banalnie prosta konstrukcja, nigdy nie zawiodła, brak biegów - brak wstecznego, w razie ewentualnej awarii koszty naprawy mniejsze niż dwumasy, a żywotność kilka razy wyższa
4,0
Układ jezdny
Komfort na duży plus, ale wg mnie jest troszkę zbyt miękka - dlatego tylko 4
5,0
Karoseria
Wygląd zewnętrzny to kwestia gustu, ale brak rdzy w aucie prawie 20 letnim - bezkonkurencyjna!
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Świetne fotele pluszowe, nie niszczą się, plastiki trwałe - nie wycierają się, a kolorowy DOTYKOWY monitor w 2001 roku to chyba mega rzadkość
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie wiem jak pasażerowie, głównie użytkuję auto sam, ale jako kierowca mam sporo miejsca przy wzroście 190 cm, poza tym brak tunelu pomiędzy pasażerami z przodu daje wrażenie przestronności
5,0
Wyciszenie
Na silniku elektrycznym cisza to wiadomo, ale mnie zaskoczył fakt, że po odpaleniu zimnego pojazdu (silnik spalinowy zawsze wówczas jest uruchomiony) jest także bardzo cicho - najwyraźniej inżynierowie Toyoty sporo pracowali nad wydechem, aby nie było efektu dużych różnic pomiędzy pracą na elektryce i spalinówce
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wg mnie super zakładając, że to auto bez LPG - spory sedan, który w mieście spala około 5,5 litra to świetny wynik. Nigdy więcej instalacji LPG w moim samochodzie!
5,0
Stosunek jakość/cena
Trudno mi ocenić nie kupowałem samochodu nowego, ale jak na używane auto w tej cenie jest super! Oby tak dalej!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kiedyś wymagany był serwis baterii trakcyjnej - wymieniono 1 ogniwo (300 zł z robocizną) i auto dalej śmiga :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 16V 58KM 43kW
[l/100km]