Silnik
: Silnik dużo lepszy niż diesel 116km, niewiele więcej spala a przyjemność z jazdy nieporównanie więsza.
5,0
Całokształt
Samochód do wszystkiego i dla wszystkich, łatwy w prowadzeniu, niezawodny, ładny, ogromna przestrzeń, ekonomiczny, kto raz spróbuje nie zamieni na żadne nawet największe kombi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, ekonomiczny, elastyczny na piątce od 50km/h. 200 km/h żaden problem.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się z dużą łatwością, parkowanie nie stanowi żadnego problemu, choć mam sensory.
Komfort
5,0
Widoczność
Klasa sama dla siebie.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod reką, Toytota made in Japan.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowy klimatronic, tzn przód i tył oddzielnie + dodatkowo elektryczne podgrzewanie płynu chłodzącego.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wersja sol 6 osobowa - każdy pasażer nawet o wysokości ponad 180cm siedzi wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Byłoby doskonale, gdyby nie szum opon przy większych prębkościach, ale być może to zasługa opon zimowych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na vana o wadze 1600kg, osiągach rzędy 11 s do setki i max 200km/h to rewelacja.
5,0
Stosunek jakość/cena
45000zł za bezwypadkowy egzemplarz z udokumentowanym przebiegiem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sonda Lambda po przebiegu 166000.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 16V 156KM 115kW
[l/100km]