najlepszy van, najlepsze auto uniwersalne jakie miałem, prędzej ulegnie biodegradacji niż ją sprzedam, trwałość silnika, automatycznej skrzyni biegów i innych elementów przeniesienia napędu około miliona kilometrów; napęd 4x4 pochodzi z HILUX-a; nawet części oryginalne są tanie
Wrażenia
4,0
Silnik
bez doładowania troszkę za słaby (138KM- wersja USA); przy LPi można łatwo podnieść moment i moc
5,0
Skrzynia biegów
automat doskonały
5,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się drogi, lepiej niż niejedna osobówka; sharan próbujący dotrzymać mi tempa prawie koziołkował więc w końcu odpuścił
Komfort
4,0
Widoczność
słupek A nieco duży, z tyłu dobrze mieć kamerę
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki, bardzo dużo miejsca, obracane fotele kapitańskie w drugim rzędzie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonała dwustrefowa klima, bardzo dobre ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
silnik pod spodem = mnóstwo miejscaw aucie, bardzo duża ładowność
3,0
Wyciszenie
dość głośno w środku, warto pobawić się w wyciszenie co jest prostą sprawą; warto też dbać o wydech
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
byle partacz gazu w niej nie założy lub zrobi to źle; profesjonalista zapewni sobie dozgonną wdzięczność właściciela; dedykowane LPi
5,0
Stosunek jakość/cena
nie ma lepszego auta w tej klasie cenowej, dopiero sienna awd 3.5 dual- V-VTi jest godnym jej następcą
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto samo się nie psuje; awarie wynikają z winy użytkownika