to mój pierwszy disel,śmiałem się że to połączenie traktora i corvetty ale polubiłem go ma charakter i cug
5,0
Skrzynia biegów
Jak poprzednicy krótka jedynka i brak 6-tego biegu widać inżynierowie japońscy wiedzieli co robia i niech tak zostanie/rewelacja
5,0
Układ jezdny
mięciutkie milutkie bujadełko
Komfort
4,0
Widoczność
spoko
4,0
Ergonomia
jest ok brakuje mi troszkę podłokietnika choćby kierowcy,wystarczająca ilość schowków/wszystko w normie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bedzie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
superrr,zobaczymy przy pakowaniu się na wakacje ale znając swoje zdolności pakowacza da radę no i dobrze że są relingi na dachu bo kuferek się rzuci i pomieścim...może jeszcze kilka rowerów na hak
3,0
Wyciszenie
no tutaj to tak jak pisałem traktorek z corvettą ale lubię ten odgłos i szum turbo,wcześniej miałem benzynkę corollę i nie było lepiej jest OK i w normie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duże autko to i lubi pić ale nie jest źle 7 w trasie 9 w mieście ujdzie
4,0
Stosunek jakość/cena
Długo dumałem i wybierałem między różnymi opcjami vanów jako że miałem poprzednio toyotę i NIC się nie działo to i też zdecydowałem się na toyotę co japończyk to japończyk duma samurajów,sądzę że za taką niezawodność w wydaniu niemieckim,włoskim,francuskim,koreańskim itd musiałbym zapłacić dużo więcej a i paradoksalnie nie wiem czy by się opłaciłopewnie mój mech. byłby bardziej zadowolony albo i nie bo sam mi kazał kupić toyotę żeby mieć czas robić ze złomami typu sharan,evansion.....pozdrawiam właścicieli picniców
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
silniczek wycieraczki padł,linka od klapy tylnej też reszta superr a i naprawa tych tzw drobiazgów to groszowa sprawa
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nima!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D 90KM 66kW
[l/100km]