Zawieszenie
: 2 razy wymieniłem lewy łącznik stabilizatora
5,0
Całokształt
po \"zdarciu\" 20 aut trafiłem takie którym przejechałem 100 000 km i nadal po 3 latach przez moment nie zmieniłem zdania że jak nie ma 3 jajek na masce to nie jest samochód tylko wyrób samochodopodobny, wyłączając wszystkie wyprodukowane w europie, bo ich jakość jest rodem z fordów, vw, PSA itp
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
czasami incydetalnie ciężko wchodzi jedynka ale to chyba poduszki są temu winne niż sama skrzynia
5,0
Układ jezdny
przez 100 000 km wymieniłem 2 razy lewy łącznik stabilizatora i NIC poza tym, na razie ma tylko 200 000 km ( tylko dla TOYOTY ) dla reszty to aż 200 000
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
fotele nie są za cudowne ale mieszczą się w normach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
perfekcyjna, przejeżdzam długość bloku i z nawiewów leci ciepłe powietrze ( 150m)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10-11 l gazu bez względu na okoliczności
4,0
Stosunek jakość/cena
jakość się ceni ale przez pierwsze 2 lata w porównaniu do focusa jestem ok 10-15 tys do przodu, biorąc pod uwagę koszty napraw i utratę wartości samochodu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PERFEKCJA w nawyższym wydaniu, po doświadczeniach z fordami, fiatami, vw i innymi skarbonkami moja ocena 1000/5
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw PERFEKCJA i jeszcze raz PERFEKCJA
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 128KM 94kW
[l/100km]