Zawieszenie
: Obawialem sie,ze taki \"kredens\"moze bujac,albo -pusty-podskakiwac na wybojach,a jest niezwykle elastycznie zestrojony.Brawo.
5,0
Całokształt
Jestem do tego stopnia zadowolony,ze pomimo duzego przebiegu i sedziwego wieku/10 lat/,nie jestem w stanie znalezc godnego nastepcy.Zamierzam jezdzic nim do 500 tysiecy.Jest to calkiem prawdopodobne,bo jest w idealnym stanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na tak duzy samochod z tak malym silnikiem doskonale-elastycznie i ekonomicznie,moze troche zbyt glosno powyzej 110km/h
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia,to chyba najmocniejsza strona tego auta,jezdze tylko na 4 i 5 biegu
5,0
Układ jezdny
zawieszenie komfortowe,przy dobrych oponach jezdzi sie miekko,ale bez niebezpiecznych przechylow,rewelacja.
Komfort
5,0
Widoczność
Duza powierzchnia okien,wiec widac w kazda strone, czasami przeszkadza przedni prawy slupek
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reka,ale sa problemy ze znalezieniem wylacznika przednich swiatel przeciwmgielnych/pod kierownica,na wysokosci lewego kolana-niepodswietlony/.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj bede troche narzekal:ogrzewanie nie radzi sobie z zaparowanymi oknami drugiego rzedu,przy zamknietych wlotach powietrza momentalnie staja sie nieprzezroczyste i trzeba wlaczyc klime,ale co zrobic kiedy pada i jest zimno-wtedy zaczynamy dogrzewac razem z wlaczona klima,efekt jest taki,ze ciagle walczymy z pokretlem ogrzewania. Z tylu chlodno,brak tunelu z ogrzanym powietrzem-pomoglby rowniez przy odparowaniu okien.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To cud techniki-auto jest krotsze od Daewoo Espero o 8 cm,a mozna od biedy podrozowac w 6 osob,probowalem.Ale te fotele!!!Dla malych japonczykow.Nie jestem olbrzymem,ale po 250km mam dosc podrozy.Brak podparcia ledzwi,miekkie marszczace sie siedzisko.Wracalem z Chorwacji ze lzami w oczach.No coz \"nikt nie jest doskonaly\"
4,0
Wyciszenie
W miescie-idealnie:cisza i spokoj,ale na autostradzie-makabra,po godzinie gasisz radio,bo masz dosc huku silnika zmieszanego z muzyka.Powyzej 120km/h do buczenia silnika dolacza szum z relingow i opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zachwycony-srednie zuzycie trasa-miasto zawsze 10/100km LPG.Rewelacja!Uwaga na autostrady -pije wszystko do sucha/16-18l!!!przy 170-180km/h-zrobilem taka probe i szczerze odradzam/
5,0
Stosunek jakość/cena
Za mniej niz 20 000zl obszerny,ekonomiczny autobus; na urlop oprocz olbrzymiej ilosci bagazu,zabieramy do srodka 2 rowery!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwukrotnie naprawialem alternator,lozyska i diody, teraz mam jakies pocenie kolo aparatu zaplonowego,ale to juz ponad 240 tys km...No i polamalem zawieszenie:sprezyny,tuleje,laczniki.Polskie drogi w okolicach Lubartowa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyciagnal sie pasek rozrzadu,wiec teraz juz nasluchuje pod maska,czy znow do tego nie dojdzie.Ale to Gates nie Toyota,wiec nie wiem czy moge sie obrazac.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 128KM 94kW
[l/100km]