Jak na 1.5 to całkiem całkiem Golf IV 1.6 z miejsca nie ma startu:) na 10 tysięcy kilometrów trzeba dolać 1 litr oleju ale który silnik nie bierze jak od czasu do czasu się kręci do 6 tyś. Na niemieckiej autostadzie zamknołem szafę 200 km/h więcej się nie da :)
5,0
Skrzynia biegów
brak jakichkolwieg uwag
4,0
Układ jezdny
Trochę podskakuje na poprzecznych nierównościach
Komfort
4,0
Widoczność
Do tego auta trzeba się przyzwyczaić do przodu dobrze ale do tyłu nie najlepiej poprostu coupe
4,0
Ergonomia
Tak jak w Toyotach z tamtych lat bez finezji prosto ale wszystko działa jak należy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W Lecie nawet w upały nie jest źle otwieram szyber dach nawiew na 4 i wyciąga ciepłe powietrze przyzwoicie w zimie też nie ma większych problemów grzeje całkiem całkiem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu przyzwoicie ale z tyłu tylko dla dzieci i to do 160 cm trzeba uważąć albo na głowę albo na tylnią szybę
4,0
Wyciszenie
Do 120 całkiem znośnie ale powyżej zaczyna już być słychać wyraźnie remusa
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
654 km na 41 litrach czy można chcieć więcej fakt że miejscami jechałem 70 a mijscami 180 i do tego zachaczyłem Warszawę w godzinach szczytu. Do 120 pali 6 litrów przy czym nie można kręcić powyżej 3,5 tyś 25% miasto 75% trasa. Gazu nie warto zakladać bo do cope gaz to profanacja.Części zamienne wcale nie są takie drogie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko materjaly eksploatacyjne benzynka i do przodu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
komentarz zbędny
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 16V 90KM 66kW
[l/100km]