Silnik
: jeździ jak 1,8. pali gume i ladnie wkreca sie na obroty
5,0
Całokształt
troche przypomina sportowa bryke ( mam sportowe zawieszenie koła na niskim profilu wiec kraweżnik to juz wyzwanie zeby nie zaczepic sie :) )
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy tak małym silniku potrafi pozytywnie zaskoczyc. Znajomi nie wierza ze to tylko 1,5 gdyz z załozenia jeździ jak 1,8. na światłach tylko raz byłem 2 ale silnik 2,5 wiec sie nie liczy :)
5,0
Skrzynia biegów
Mam krótki drązek wiec dziewczyna troche narzeka że ciezko. Mi pasuje. Zazwyczaj do 3 ciagne do 5,5 tys nie zdażyło sie zeby wyskoczył/ nie wszedł jakiś bieg
4,0
Układ jezdny
Tu jest drobny minusik ale dopiero powyzej 140 :) koleiny i szeroki kapec wpływaja na tor jazdy, ktoś skrytykował jazde po łuku/zakrecie ja zadnych nieprawidłowości nie znajduje
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
przydało by sie jakieś miejsce gdzie mozna by wrzucic coś podrecznego np tel. bo jak położe na półce znajdujacej sie na desce rozdzielczej to musze go łapać przy gwałowniejszym ruszaniu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ledwo sie ruszy a juz grzeje. nawiewy i regulacja narazie wszystko działa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tył raczej dla małego człowieka ale z przodu wystarczy
5,0
Wyciszenie
Tu trudno mi sie wypowiedzieć basowy tłumik raczej trudno wyciszyc :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy mojej jeździe jestem zadowolony. zadko jeżdze ekonomicznie zazwyczaj ciagne do 5 tys. jeszcze mnie nie zawiódł. nic sie nie psuje
5,0
Stosunek jakość/cena
niezawodny tani w sam raz dla studenta i do jazdy po mieście
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 16V 90KM 66kW
[l/100km]