Autko nietuzinkowe. Coraz mniej ofert sprzedaży bo ci co kupili trzymają w garażu. Klasyk z silnikiem z tyłu idealnie wyważony w cenie poniżej 100tys. zakochałem się od samego początku
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wbrew niektórym opiniom nie do zajechania. Wystarczy co 10tys. Wymieniać o olej.
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie precyzyjne przełożenia można się zakochać.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się po prostu doskonale. Silnik z tyłu to w dzisiejszych czasach półka cenowa aut powyżej 100tys.zł.
5,0
Karoseria
Jeżeli egzemplarz jest zdrowy tzn. Że jest bezwypadkowy no chyba że ktoś śmigał tym w zimę.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dla mnie jest ok. Autko jest niskie tym samym pozycja kierowcy jest również dość horyzontalna.
5,0
Ergonomia
Kształt autka jest fenomenalny a pozycja za kierownicą w słoneczne dni sprawia że nie chce się opuszczać kabiny. Klimatyzacja w tym modelu niepotrzebnie obciąża to autko
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja nie jest potrzebna. Prędzej podgrzewany fotel
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca jak nie masz 2m
5,0
Wyciszenie
Jak na taką konstrukcję jest całkiem komfortowo
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie poniżej średniej bo waży mniej niż tonę!
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepsze auto poniżej 100tys. Z silnikiem za plecami i konstrukcją cabrio.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 140KM 103kW
[l/100km]