Zawieszenie
: Niesamowite właściwości jezdne, w tej cenie nie ma lepiej prowadzącego się samochodu
5,0
Całokształt
Świetny pierwszy samochód, zastanawiałem się jeszcze nad MX5 ale wybrałem MR2 ze względu na lepszy (moim zdaniem wygląd) oraz to że jest dużo mniej tych samochodów niż wspomnianej mazdy. Spalanie na poziomie 8,5l jest zadowalające biorąc pod uwagę mój dość agresywny styl jazdy. Bardzo twarde zawieszenie ale w takim samochodzie to bardziej zaleta niż wada. Silnik jest ok, na początku brał trochę dużo oleju ale po 2-3 miesiącach problem zniknął (albo kwestia nowego kolektora wydechowego albo trzymania poziomu oleju około połowy a nie prawie pełnego). Jedno zastrzeżenie jakie mam to trochę mało mocy, gdyby był tu silnik 2zz produkujący ok. 190 KM to byłoby idealnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 140KM 103kW
[l/100km]