Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota MR2 III

blebleble, 12 lat temu
Silnik 1.8 16V VT-i 140KM 103kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota MR2 III 1.8 16V VT-i 140KM 103kW 2000-2007 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : stabilna jak skala
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : blacha jak papier i farba odpryskiwala
Silnik : uszczelka pod glowica
Inne : Skomentuj tę usterkę...
4,0
Całokształt
Był to mój pierwszy cabriolet….po nim miałem mazde mx5 a obecnie mam już standardowy samochod…diesla hehehhe (ze skrajnosci w skrajnosc). Wnioski. Auto bardzo malo pali jak na te klase aut. Przyspieszenie zadawalające. Zawieszenie bardzo twarde (twardsze niż w przypadku mx5 mk2) swietnie, wrecz rewelacyjnie trzymające się drogi (i tu uwaga! Troche zwirku na drodze i widac cale zycie przed oczyma).Skrzynia biegow bardzo fajna (lepsza niż w mazdzie, mx5 maja problemy z 2 biegiem gdy skrzynia zimna). Auto piekne z zewnatrz jednak w srodku trosze powiewa wiocha. (mx5 wypada duzo lepiej, ale to kwestia gustu). Bagażnik…porazka. 90 litrow ale bagaz podręczny na lotnisko trzeba transportować na kolanach pasażera. Bagażnik idiotycznie zaprojektowany (tak ze trzeba odsunąć siedzenia, jest tez troche miejsca pod maska w okolicach kola zapasowego). I proszę nie komentować w stylu ,,to auto nie kupuje się dla bagażnika’’ inne auta tej klasy maja bardziej przemyślane rozwiązania i dopiero doceniłem to przesiadając się do mx5. Auto sprzedałem za grosze z powodu spalin w zbiorniczku wyrównawczym!(uszczelka pod glowica, glowica? ) w przeciwnym razie bym go nie sprzedawal. Nie wiem które auto ocenic wyzej :mazde czy toyote. Gdybym miał wiecej kasy wybral bym honde s2000. Prawdziwy sportowy, paliwożerny samochod ;-) PS. Silnik z tylu utrudnia sluchanie muzyki, zreszta przedpotopowe, fabryczne radio sony to jest jakas kpina w tym aucie.
Wrażenia
5,0
Silnik
ok.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bezproblemowa.
5,0
Układ jezdny
Tzryma sie lepiej niz mx5.
Komfort
4,0
Widoczność
z dachem wiadomo nie za ciekawie.
4,0
Ergonomia
nie jest zle
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest tak jak powinno byc
4,0
Wyciszenie
glosniejsza niz mx5.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rewelacja. auto malo pali...w sumie najmniej z dostepnych roadsterow.
5,0
Stosunek jakość/cena
tani. zarowno w utrzymaniu jak i zakupie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo krucha farba. w sumie odpada pod paznokciem w niektorych miejscach.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ubywalo mi plynu chlodzacego po mocniejszych jazdach. przyszyna uszczelka pod glowica badz mikropekniecie glowicy ( nie naprawione...bo auta sie pozbylem)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota MR2 III