Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota MR2 III

akimoto@tlen.pl, 13 lat temu
Silnik 1.8 16V VT-i 140KM 103kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 101 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota MR2 III 1.8 16V VT-i 140KM 103kW 2000-2007 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : kierowanie oraz zalety skrzyni SMT, zachowanie skrzyni w zime (lepiej niż klasyczny automat).
5,0
Całokształt
kto szuka auta w tej klasie - będzie bardzo zadowolony. Brak dużego bagażnika zrekompensuje przyjemność z jady, skrzynia SMT i wymiary auta w mieście. Żadne MX5, silnik z tyłu to jest to! Na polskie warunki hardtop obowiązkowy (a do tego jest ładnie zrobiony). Samochodzik bardzo mechaniczny, a więc też mało rzeczy może się popsuć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy tej wadze - rewelacja. pomimo vvti, idzie dobrze od samego dolu i chyba na kazdym biegu. Mala pojemnosc, male spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia SMT - sa opoznienia przy przelozeniach, zwiazane z sama konstrukcja skrzyni - to mechaniczna przekladania, taka jak kazdy inny manual, ale ma sterowanie elektroniczne i wymaga troche czasu na zmiane(ale bez przesady:)). Proste, wiec nie ma sie co popsuc. Brak sprzegla idealnie sprawdza sie w miescie. Zmiana biegow przy kierownicy...bajka! No i drazek zmiany biegow niczym w ferrari (manuale tego nie maja!!!)
5,0
Układ jezdny
bardzo bezposrednie przelozenie, samochod swietnie polyka zakrety, szybko reaguje na kazda zmiane kierunku jazdy. Problemy sie pojawiaja przy wiekszych predkosciach w zime, bo przod jest za lekki. wystarczy troche przyhamowac i jest super
Komfort
4,0
Widoczność
male autko, widac sporo, ale bez dachu. Przy 'szmacianym' jest przecietnie, za to hardtop - dobrze (ma wieksza tylna szybe).
2,0
Ergonomia
malo miejsca, brak wiekszego bagaznika (przestrzen na kilka gratow za siedzeniami, dwa schowki i maly bagaznik z przodu to za malo). Z drugiej strony, nawet przy 195cm da sie jezdzic i jest wygodniej niz w hondzie s2000
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiewy sobie radza. silnik sie w miare szybko dogrzewa w zime. Bez dachu i zamknietych oknach, gdy na dworze zimno - puszczajac ogrzewanie, nie czuc chlodu z dworu podczas jazdy z dachem - jak w normalnym aucie.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pomimo tego, że kierowca 195cm wzrostu może spokojnie jeździć, to jednak miejsca jest mało. dwie osoby plus mały bagaż to max. Z drugiej strony to autko chyba dlatego zostało stworzone..
4,0
Wyciszenie
jak na cabriolet z silnikiem za plecami - jest dobrze. z hardtopem zdecydowanie ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
szybki samochodzik, zwinny a pali mało. Ceny części - normalne, niczego drogiego nie zauważyłem. Średnie spalanie 8.11l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
w tym roczniku można już kupić za "normalne" pieniądze bardzo dobrze utrzymany egzemplarz. Mało pali, dużo frajdy, prowadzenie rewelacyjne. Polecam dla każdego.....
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
plastik klapy bagażnika przedniego - ułamał się od zimna. Poza tym, nagle przestał działać mechanizm uchylania szyby pasażera.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic a nic. wymiana oryginalnego akumulatora dopiero po 9 latach.. nowa chlodnica, stara ciekla. nic poważniejszego...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota MR2 III 1.8 16V VT-i 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota MR2 III