MR2 ma już u mnie dożywotnio jedno miejsce w garażu :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Prawie doskonale, gdyby nie końcówka obrotomierza gdzie czuć lekki spadek momentu. Poza tym przy potencjale jakie ma to nadwozie 140 koni może powodować pewien niedosyt :). Na szczęście wypracowano już kilka dróg poprawy/wymiany silnika: turbo, 2ZZ lub K20.
5,0
Skrzynia biegów
To jeden z elementów, który zaskoczył mnie najbardziej na plus. Myślałem, że BMW robi precyzyjne skrzynie biegów, ale teraz jak wracam do BMW to przy zmianie biegów czuję się jakbym jechał autobusem. Wielki plus za skrzynię dla Toyoty.
5,0
Układ jezdny
To jest coś co stawia ten samochodów na poziomie nieosiągalnym dla większości seryjnie produkowanych samochodów. Układ MR, niska waga i precyzja układu kierowniczego powodują, że pokonując zakręty ma się cały czas uśmiech na twarzy. Gokart na sterydach.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy założonym soft-topie widok do tyłu jest trochę ograniczony. W każdym innym przypadku nie trzeba się jakoś strasznie męczyć, a po zdjęciu dachu widoczność jest doskonała :).
4,0
Ergonomia
Pewnie można się przyczepić do braku bagażnika, tylko jak komuś to przeszkadza to chyba się pomylił przy wyborze auta. MR2 to nie jest daily driver.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 182 cm wzrostu i mam sporo luzu.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 100 km/h z założonym dachem robi się trochę głośno. Bez dachu uważam żę jest super i można sobie spokojnie rozmawiać podróżując.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 1,8 i 140 KM spalanie jest naprawdę niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najtańsze rozsądne auto z silnikiem umieszczonym centralnie. Brak konkurencji w tej klasie cenowej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 140KM 103kW
[l/100km]