Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota MR2 II

dink. zainteresowanych zapraszam na stronę klubową: http://mr2cp.cynikal.net, 22 lat temu
Silnik 2.0 16V 175KM 129kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 157 tys. km
Toyota MR2 II 2.0 16V 175KM 129kW 1989-2000 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
w aucie zakochałem się od pierwszego wejrzenia - nawet gdyby nie jeździło to i tak bym je kupił. niestety poprzedni właściciele nie dbali o niego za bardzo, stąd tyle usterek, których można było uniknąć - silnik turbo jest delikatny. poza tym widać było, że do auta dobierali się rzeźnicy i kowale a nie mechanicy. Od 3 lat auto jest w dobrych rękach i ma się generalnie coraz lepiej.
Wrażenia
5,0
Silnik
póki turbo było na chodzie dawało przyspieszenie wciskające w fotel (5.9 do 100), bez problemu 245 km/h na prostej
3,0
Skrzynia biegów
czasem chrupnie 1->2 i 2->3 czasem trzeba dwa razy wysprzęglić, żeby wrzucić wsteczny
4,0
Układ jezdny
twardy, ale jeszcze nie tak jak lubię - za mocno nurkuje przy hamowaniu, za bardzo kładzie się w zakrętach (jak na sportowe auto)
Komfort
4,0
Widoczność
absolutnie nie narzekam - ogromna przednia szyba i świetnie dopasowane lusterka - w żadnym aucie nie czułem się tak pewnie. trzeba jednak brać pod uwagę fakt, że jeździmy "tuż nad ziemią" i z poprzedzającego auta widzimy zwykle tylko kufer i kawałek szyby
4,0
Ergonomia
bez zarzutu, aczkolwiek po 12 latach wszystko kręci się/przesuwa ciut za lekko
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag, może nieco zbyt głośny nawiew
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie (175 cm) idealnie, osoby 190+ zaczynają odczuwać pewien dyskomfort, oczywiście tylko dwa miejsca
3,0
Wyciszenie
silnik jest tuż za plecami - powyżej 4000 obr. słychać, że stajnia pracuje, powyżej 200 dochodzi świst powietrza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kiedy intensywnie wykorzystuje się turbo spalanie sięga 16 l/100. Przy "rozsądnej" jeździe - 13 l w mieście, 9 - w trasie. Jeśli chodzi o naprawy i przeglądy - po 3 latach eksploatacji nauczyłem się (na błędach) gdzie kupić tanie części i gdzie naprawiać, żeby mechanicy nie budowali sobie z tych pieniędzy willi z basenem :)
5,0
Stosunek jakość/cena
za 30 kPLN, które wydałem, dostałem auto, które przykuwa uwagę wyglądem i osiągami rzadko spotykanymi na naszych drogach
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w ciągu 3 lat eksploatacji przepaliła się jedna żarówka obrysowa
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wyrwane szpilki pod kolektorem wyd., wymieniona uszczelka pod głowicą, turbo kończy żywot, spaliło się uzwojenie alternatora - w sumie z mojej winy - nie zamontowałem pokrywy i nałykało się wody, wymienione uszczelnienie półosi
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota MR2 II