w porównaniu z corollą lub aurisem matrix jest lepiej staranniej wykończony- mój pochodzi z fabryki w Kanadzie może dlatego, samochód ma fajny wygląd szczególnie w czarnym kolorze
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy, dynamiczny, w miarę ekonomiczny
3,0
Skrzynia biegów
4-speed automat, wolałbym 5 piegów bo przez \"długie biegi\" nie czuć 132 KM
5,0
Układ jezdny
super
Komfort
3,0
Widoczność
ograniczona przez małe szyby
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca w kabinie szczególnie z tyłu miłe zaskoczenie ale niestety kosztem małego bagażnika
4,0
Wyciszenie
jest cichutko bo to benzyna a nie jakiś szwabski klekot na pompowtyskach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście średnio poniżej 10, natomiast w trasie jadąc poniżej 120km/h zużycie oscyluje w granicach 7 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy przebiegu 40 tyś/km poszła 2 sonda lambda- koszt 1300zł-brak zamienników-tylko oryginał toyota USA
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 132KM 97kW
[l/100km]