Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Land Cruiser VII Terenowy 5d

Rafał, 9 miesięcy temu
Silnik 2.8 D-4D 204KM 150kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 41 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Land Cruiser VII Terenowy 5d 2.8 D-4D 204KM 150kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Przyjemność z jazdy duża!
4,0
Całokształt
Jak na terenówkę to bardzo wygodny w długie trasy. Sporo miejsca w środku, ale już bez szału w bagażniku
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie jest to potwór, ale do normalnej jazdy w zupełności wystarcza
5,0
Skrzynia biegów
Automat. Działa dobrze. Po przełączeniu na sport, reaguje nawet bardzo żwawo.
5,0
Układ jezdny
Best przyjemne sterowanie. KDSS a przecie robi robotę na asfalcie. W terenie, przy małych twardych nierównościach rzuca tak że plomby wypadają. I to przy terenowych 17" oponach. Na fabrycznych 19” rzuca jak na wozie drabiniastym.
2,0
Karoseria
Odpryski i ryski robią się od samego patrzenia. Tutaj dramat. No i rdza na podwoziu siada jak głupia - przede co trzeba w Polsce z tym autem zrobić to ogarnąć jakimś Waxoilem... Po ogarnięciu jest spokój. Bez ogarnięcie - myślę że na koniec trzyletniej gwarancji potrzebne by było piaskowanie i generalna konserwacja.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Wszystko widać z wysoka.
4,0
Ergonomia
Fotele są wygodne, choć pewnie nie najlepsze na świecie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne. Do tego stopnia, że w zimie po chwili robi się za gorąco, a latem o wiele za zimno. Sporo po 15-20 minutach temperatura dochodzi do prawidłowej (ustawionej)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystko git. Mnóstwo uchwytów na kubki i miejsca na inne szpargały.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenia brak. Na autostradzie można rozmawiać, ale nie w ciszy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To nie są tanie auta. No ale jest taniej niż miałem w dwudziestoletnim Discovery 2.
4,0
Stosunek jakość/cena
Znów: to nie są tanie rzeczy. A w tym segmencie chyba i tak Toyota robi to najtaniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Reflektory były do ustawienia, bo świeciły ludziom po oczach (jest automatyczne poziomowanie) i dopiero za trzecim razem, w drugim ASO mi to ogarnęli porządnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 D-4D 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Land Cruiser VII Terenowy 5d