Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Land Cruiser VII Terenowy 5d

Pantera, 9 miesięcy temu
Silnik 2.8 D-4D 204KM 150kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Land Cruiser VII Terenowy 5d 2.8 D-4D 204KM 150kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochód bardzo wygodny. Zdecydowanie wygodniejszy od aut typu Suv. Nie odczuwa się nierówności na drodze czy dziur. Miałem kilka drogich suwów premium, ale postanowiłem kupić LC 150 z uwagi na wszechstroność i prostote - idealny w góry. Duża ilość miejsca, bardzo wygodne fotele. Poprostu taki porządny. Nie ma konkurencji w swojej klasie zwłaszcza, że jako jedyny w Polsce jest na ramie.
Wrażenia
4,0
Silnik
mógłby mieć z 40KM więcej
5,0
Skrzynia biegów
bardzo sprawna, nieodczuwalna, miękko zmienia biegi
4,0
Układ jezdny
jedyna wada to zbyt duże wychylania boczne na zakrętach, ale rekompensuje to komfortem jazdy.
4,0
Karoseria
lepiej jakby miał klape bagażnika otwieraną do góry
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża ilość miejsca w kabinie, a z tyłu wręcz bardzo dużo.
4,0
Wyciszenie
silnik mógłby trochę ciszej pracować, ale nie jest źle. Zdecydowanie lepoiej wyciszony niż wersja przed 2020 rokiem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
za 330 tyś nie ma konkurencji w swojej klasie z tym wyposażeniem ( EXECUTTIVE)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 D-4D 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Land Cruiser VII Terenowy 5d