Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Land Cruiser VI MPV

Marek, 10 lat temu
Silnik 3.0 D-4D 201KM 148kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 195 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Land Cruiser VI MPV 3.0 D-4D 201KM 148kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie i hamulce są ponad standardowe. To zdecydowanie największe atuty!
5,0
Całokształt
Mam LC 150 od roku. Kupiłem 3latka. To moje pierwsze tego typu auto i jestem w nim zakochany. Ten samochód jest fenomenalny! Jak na swoje wymiary i wagę jest dynamiczny. Jak jeszcze pan Toyota ;) poprawi w nim automatyczną skrzynię biegow, która w mojej opinii jest najsłabszym ogniwem w tym aucie, to LC będzie perfekcyjny. Rozmiarów małego czołgu a w mieście jazda nim to bajka :), na autostradzie też daje radę. Jazda z prędkością rzędu 180 km/h stabilnie, w miarę cicho i ogólnie bezproblemowo. Wiadomo, to nie S class, ale jest komfortowo. Dodatkowo, w terenie wjedzie wszedzie i co ważne zawsze wyjedzie o własnych siłach. Wystarczy nie przeszarżować. W długich trasach sprawdza się bardzo dobrze, pozycja za kierownicą dobra, nie męczę się nawet po całodziennej jeździe. Dobra widoczność, wielki PLUS za kamery i duże lusterka! Przestrzeni we wnętrzu nie brakuje, duży bagażnik to też wielki atut. Generalnie polecam bardzo to auto osobom, które się wahają. To na prawdę doskonały wybór! Kolejnym moim pojazdem będzie także LC, jednak kupię wersję podstawową i dozbroję. Nie jestem fanem skóry w środku, nie spisuje się podczas wyjazdów w ciepłe zakątki naszego globu :). System nawigacji nie jest idealny, w dodatku denerwuje dziwne podejście Toyoty do swoich użytkowników i kasowanie ponad 1200 pln za aktualizację map (na twardym dysku) ... To jest ŻENUJĄCE! Poza tymi drobiazgami, auto zasługuje na ogólna ocenę 'doskonałe'.
Wrażenia
5,0
Silnik
Należy zdawać sobie sprawę z tego, jakie to auto i swoje oczekiwania do tego dopasować. Ten silnik jest OK, moc ok 200KM jest OK. Pewnie, fajnie byłoby mieć + 60 KM, ale z tym co jest, nie ma tragedii. Ba, jest b. dobrze!
3,0
Skrzynia biegów
Niestety, ta skrzynia odstaje od reszty, zdecydowanie. Zmiany biegów wolno, skrzynia za długo "myśli", potrafi szarpać. Ten element, bardzo zresztą istotny, do poprawki!
5,0
Układ jezdny
Tu jestem pod wrażeniem! Jest sztywno, nie buja za bardzo (wczesniej miałem dwa sportowe auta więc mam jako takie porównanie). Daje znacznie wiecej, niż można by się spodziewać po tak wielkim aucie terenowym! Na serpentynach łykam osobówki, bez problemów :). Zaskoczenie na PLUS! Hamulce są niczym brzytwa! Auto niemal staje w miejscu, więc należy uważać zbyt mocno naciskając w pedał :).
Komfort
5,0
Widoczność
Kamery dookoła + duże lusterka, dobre przeszklenie. Generalnie jest very good!
4,0
Ergonomia
Mogłoby być nieco więcej uchwytów i schowków. Wielki PLUS za sporych rozmiarów lodówkę w podłokietniku!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Absolutnie bez zarzutu! Testowane podczas wyjazdów narciarskich zima oraz latem, min podczas wyjazdu do upalnej Grecji. Klima chłodzi niemal natychmiast!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca nie brak :).
4,0
Wyciszenie
Wg mnie fajnie jak słychać moc silnika, więc daję notę 4*.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle. MINUS - aktualizacja map w navi to koszt ponad 1200 pln w Toyota. ŻENADA ROKU DLA TOYOTA!
4,0
Stosunek jakość/cena
Pewnie, móglby być tańszy. Ale cudów nie ma i ich nie należy oczekiwać. I tak w porównaniu z konkurencją nie jest źle.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co, NIC. Zero usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D 201KM 148kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Land Cruiser VI MPV