Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Land Cruiser VI MPV Faceliting

Maciej, 6 miesięcy temu
Silnik 3.0 D-4D 190KM 140kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Toyota Land Cruiser VI MPV Faceliting 3.0 D-4D 190KM 140kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
To mój 2 a w rodzinie chyba 7 land cruiser. Nigdy mnie nie zawiódł. Auto na które można zawsze liczyć. Super holownik, auto rodzinne i wyprawówka.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby być mocniejszy. Ideałem był 4,2 w 80 i 100 tce.
5,0
Skrzynia biegów
Równo pracuje. Jeszcze nigdy nie miałem usterki. I tak naprawdę tylko bezawaryjnością się kieruję przy ocenie
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Ładnie zaprojektowana, trochę słaba ochrona antykorozyjna ramy. Zalecam po zakupie dołożyć warstwę ochronną i wosk w profile zamknięte. Ja tak zrobiłem i mam spokój na lata. Karoseria zwłaszcza po ostatnim lifcie jest naprawdę ładna.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na takiego grzmota naprawdę super. Wersja z kamerami dookoła jest naprawdę rewelacyjna zwłaszcza w terenie. Nieraz przejeżdżałem dosłownie na milimetry między przeszkodami i kamery były bardzo pomocne.
5,0
Ergonomia
Jest w porządku. Wszystko na miejscu a najważniejsze funkcje w tym sterowanie trybami jazdy w terenie, blokady itp. Wyciągnięte na deskę rozdzielczą. W toyocie od lat wszystko jest intuicyjne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzane fotele przednie i tylne, klimatyzacja z nawiewami na wszystkie rzędy siedzeń, odzielne sterowanie dla tylnego rzędu z automatyczną klimą, funkcja szybkiego dogrzewania, aktywny filtr węglowy. Działa wyśmienicie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo przestrzeni. Jedyne auto, które jest w stanie pomieścić cały szmelc który zabieram na wakacje. Bardzo duży bagażnik, przesuwana tylna kanapa z regulacją wysokości, dużo schowków dvd w podsufitce dla dzieciaków.
5,0
Wyciszenie
Pomimo każdy na oponach Goodrich All Terrain w aucie jest cicho. Wiadomo, że jest to kanciasty kloc i szum powyżej 140km jest już słyszalny ale to auto nie jest stworzone na autostrady.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomicznie niestety nie jest. Nie udało mi się zejść ze spalaniem poniżej 11litrów. Rekompensuje to brak wydatków na naprawy. Wymieniam tylko oleje i części eksploatacyjne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość i zdolność tego auta do jazdy w naprawdę trudnych warunkach niestety musi kosztować. A że dużo plastiku? No cóż taka była i jest toyota.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy nie miałem poważnej awarii. Wtryski w poprzednim modelu przez kiepskie paliwo musiałem regenerować. I dalej śmigała .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic a nic. Za to najbardziej cenię ten samochód. Auto używane do najtrudniejszych zadań łącznie z pracą w kopalniach. O czymś to świadczy. Niestety coraz mniej takich aut jest produkowanych.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Land Cruiser VI MPV Faceliting