Silnik
: Pięknie pracujące V8 pięnkie napędza ten autobus
5,0
Całokształt
Przesiadka z LC120, więc przypuszczałem czego można się spodziewać. Jakże miło się zaskoczyłem bo jednak nie wiedziałem :) TLC200 jest rewelacyjnym autem
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik zapewniał wystarczające osiągi, po wgraniu nowej mapy osiągnięto efekt "wow"!
Trezba się tylko przyzwyczaić i wyczuć turbodziurę.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów jest płynna, w zasadzie niewyczuwalna
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. Jazda w terenie super, jest jedna prosta zasada, wrzuć reduktor, zapnij blokadę i nie przeszkadzaj mu jechać, sam Cię dowiezie :)
5,0
Karoseria
Bez udziwnień, bardzo łatwo się myje, z progami nie brudzi się tak mocno ;)
Komfort
5,0
Widoczność
Zasłania tylko TIR przed maską :)
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w modelach przed liftingiem jedyne czego brakuje, to brak wentylacji w fotelach.
Webasto "mokre" można wpiąć tylko w mały obieg (nagrzewa kabinę, nie nagrzwa bloku silnika), ale spełnia swoją rolę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli kierowca sam czegoś nie zepsuje, to prawdopodobieństwo awarii jest naprawdę znikome
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.5D V8 235KM 173kW
[l/100km]