Król szos. Widok innych aut z góry i pozycja na poziomie kierowców ciężarówek. Nie ma nic wspanialszego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdy jest zimny to dobrze slychać, że to klekot. Głośno jest.
5,0
Skrzynia biegów
Automat wie kiedy zmieniać biegi i robi to bardzo płynnie.
5,0
Układ jezdny
Hydropneumatyczne zawieszenie jest ekstra. W wariancie sport troche trzesie, ale na comfort jest cudownie, nawet po moich dziurawych drogach dojazdowych.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu widac wszystko, siedzimy jak w ciezarowce. Do tylu, mamy wielkie lusterka. Daje 5
4,0
Ergonomia
Trzeba przeczytac instrukcje zeby ruszyc autem, ale nie jest zle.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dogrzewanie silnika, i inne bajery. Klima 1 strefowa tylko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca naprawde sporo, raczej nie mozna tutaj mówić o braku powierzchni.
3,0
Wyciszenie
Nie jest najciszej, ale wielkie kola, wielkie opory powietrza i ogromny silnik musza hałasować.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie mozna zejsc do ok 9l/100 km.
Średnie spalanie 12 l /100.
Miasto 15l
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie nalezy do najtanszych aut, ale chyba wlasnie o to chodzi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przeglad po 100k. tylko 1600 zl
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 TD 204KM 150kW
[l/100km]