Przeniesienie napędu
: słane półosie, przeguby i przedni most
Układ hamulcowy
: hamulce chyba z corolli. co chwilę klocki i tarcze. psujący się ręczny
2,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
silnik się zatarł przy 170 tyś km. Nie wiadomo dlaczego. O auto dbałem bardzo. wymiany co 10 tyś km. Osprzęt padał regularnie. Wtryski przy 250tyś, alternator przy 100tyś i co 50tyś, rozrusznik 120tyś i co 60tyś...
3,0
Skrzynia biegów
Do 250 tyś wszystko ok. Po tym przebiegu szarpie i przeciąga. Wymiany co 50 tyś. Ogólnie strasznie muli.
1,0
Układ jezdny
Półoś przednia padła przy 120 tyś. Most przedni padł przy 210 tyś. Przeguby padły przy 230tyś. Skrzynia redukcyjna padła przy 290 tyś. Auto nie katowane w terenie. 99,5% asfalt
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik, skrzynia, most przedni, półosie, przeguby, hamulce.... Niestety to moje jedyna auto, które miało tyle poważnych awarii. Wracam do Jeepa.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D 173KM 127kW
[l/100km]