Zawieszenie
: SAMOCHÓD OD SAMEGO POCZĄTKU ŚCIĄGA W PRAWO.SERWIS WYMIENIŁ PRZEZ DWA LATA NA ZASADZIE PRÓB I BŁĘDÓW WSZYSTKIE MOŻLIWE ELEMENTY I NIC.OBECNIE WYKONANO DWIE EKSPERTYZY BIEGŁYCH RZECZOZNAWCÓW I CZEKAM.DOWIEDZIAŁEM SIĘ PRZY OKAZJI ŻE NIE JEST TO ODOSOBNIONY PRZYPADEK.DOKONAŁEM Z RZECZOZNAWCĄ JAZDĘ TESTOWĄ SAMOCHODEM TESTOWYM SALONU (przebieg przy pierwszej jeżdzie 1300km ,druga próbna jazda 9500km) I ICH SAMOCHÓD RÓWNIEŻ ŚCIĄGA W PRAWO. UŻYTKOWNICY TEGO SAMOCHODU ZWRUĆCIE NA TO UWAGĘ W SWOICH AUTACH (napewno roczniki 2005 i 2006) NAJSILNIEJSZE ŚCIĄGANIE JEST WYCZUWALNE PO PRZEKROCZENIU 100km/h SPRAWDZAŁEM DO 120km/h DALEJ SIĘ BAŁEM !!!!
Inne
: PO 10000km ZACZEŁO SIĘ :wycieki płynu chłodzącego,wycieki oleju z silnika,amortyzatory,czujniki wysokości,turbo i długo by jeszcze pisać.NA DZIEŃ DZISIEJSZY DOKONANO NAPRAW NA OKOŁO 50 000zł (na moje szczęście gwarancyjnie) . SAMOCHÓD NIGDY NIE BYŁ UŻYTKOWANY W TERENIE ZAWSZE NORMALNA DELIKATNA JAZDA SZOSOWA ,SZARŻOWAĆ BYŁO STRACH TYM AUTEM ( NA ODCINKU 100mŚCIĄGANIE NA 3/4 DRUGIEGO PASA A PRZY HAMOWANIU POTĘŻNE RZUCENIE SAMOCHODU W PRAWO (do wymiany układu hamulcowego)
Układ hamulcowy
: WYMIENIONO KOMPLETNIE CAŁY ,ŁĄCZNIE Z POMPĄ PO 20000km