Jak za samochod za takie pieniadze, nalezy oczekiwac kilku rzeczy:
1 Niezawodnosci
2 jesli juz sie stanie to pozadnego i profesjonalnego serwisu
Do tej pory nie moge sie wyrazic pozywnie, a najbardziej bulwersuje mnie fakt, ze to auto tyle kosztowalo. Moim zdaniem niezawodnosco TOYOTY to juz przeszlosc.
Jesli chcemy prawdziwego luksusu, to za podobne pieniadze polecam Renge Rovera Sport, lub Discovery (tez sa usterkowe, ale przynajmniej sie wie za co placi).
Dodam tylko jedno na obrone tego samochodu, jestem posiadaczem tzw 100ki, ktore nie sa za bardzo udane (elektronika etc). Podobno 90tki sa o wiele lepsze i mniej usterkowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
całkiem nieźle przyspiesza, ale ma zalozony Chip zwiekszajacy moc, a ktory kosztowal dodatkowe kilka tysiecy PLN
2,0
Skrzynia biegów
jakieś kilkaset kilometrów temu zaczeła wariować, na autostradzie nie przelaczala na 4 bieg, podobno cos z elektronika sie podzialo (tak twierdzil serwis), po poprawieniu, z powrotem ok. Poza tym przelacza ladnie i nie mozna nic zarzucic
1,0
Układ jezdny
coś się podziało z zawieszeniem w naszym LC. Autko nie bylo uytkowane w terenie, a mimo wszystko opony piszcza na zakretach (byla ustawiana geometria zawieszenia), poza tym popsula sie hydraulika tylnego zawieszenia i to po 50 tys km !!!
Komfort
3,0
Widoczność
jak to w aucie terenowym, cudow nie ma
3,0
Ergonomia
mialem rowniez Range Rovera, i tutaj pod tym wzgledem daje przecietnie, do anglika nie ma sie czemu rownac...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca jest w porzadku, ale z tylu moim zdaniem tragedia, zwlaszcza dla wyzszych osob.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
z powyzszych powodow jestem zdegustowany, w zwiazku z czym nie moge nic wiecej wystawic...
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
podobnie jak powazne usterki, daje najgorsza ocene.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy aucie za 300 tys złotych, kupionego nowego w salonie w Krakowie mozna sie spodziewac czegos wiecej. Jak nie staslo sie cos z wtryskiwaczami, to z kolei zapalaly sie wszystkie kontrolki na tablicy przyrzadow, geometria zawieszenia, zawieszenie tyl itp itp Średnio co miesiac w serwisie. . Serwis w dodatku nie mogl sobie z tym wszystkim poradzic i moim zdaniem jest nierzetelny, do tej pory nie skontaktowal sie w zaleglej sprawie naprawy gwarancyjnej dot grilla (ponad 1 m-c)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D 163KM 120kW
[l/100km]